reede, jaanuar 11

Paar ilusat asja

Avastasin enda jaoks sellise koha nagu Etsy. Mitte et ma nüüd müüma plaaniks midagi hakata (selleks mul julgust ilmselt napib), aga vahel saab sealt mõne hea idee. Ja uskumatu, mida kõike inimesed tegelikult teha oskavad. Olen isegi salaja plaaninud, et tahaks kunagi oma asju ka müügi jaoks teha, aga siiani asi vaid plaaniks on jäänudki. Ega ei ole ka väga kohta, kuhu oma töid pakkuma minna ja ise äri püsti panna tähendaks kindlasti tohutut aja- ja närvikulu. Ning täiskohaga tööd, mis mul juba niigi olemas on.

Aga mulle väga meeldivad osad poekesed seal:
Jennifer Morris - armsa südame- ja lillekujulised ehted
Irene Suchocki - mitte küll just käsitöö teemaline, aga päris huvitavad fotod
Lusitania - pehmed ja värvilised vilditud vidinad

Neid poekesi on kindlasti palju rohkem, aga võtab tõsiselt aega, et seal ringi surfata. Vägisi kipub vahel mõte pähe ise ka midagi sellist teha, mida seal müüki panna. Aga ma veidi pelgan. Kas kõik ikka tõesti nii ladusalt läheb, et saadad paki ja saad raha vastu... Mulle meeldib asju teha, aga ei meeldi üldsegi äri ajada.

Kommentaare ei ole: