pühapäev, august 5

Algus on tehtud

Otsisin ja uurisin ning avastasin lõpuks, et ülevalt alla raglaan on tõesti väga lihtne:) Eriti meeldib mulle asja juures see, et hiljem midagi õmmelda ei ole vaja. Kui keegi veel otsib õpetust selle kohta, siis knitty.com on üks tore koht, ingl. k juhend on siin.

Ja kampsuni (kui selle kohta nüüd kampsun just öelda saabki) tegemise välja nuputamine osutus kardetust lihtsamaks. Muidugi on mul vara hõisata, sest olen alles ülemise osaga poole peal ja kes teab kui mitu korda ma asja üles pean harutama... Aga vähemalt on mul ettekujutus olemas.

Lõngaks valisin Katia Bamboo. Tooni mõtlesin tükk aega ja lõpuks võtsin helebeezi.


Mul polegi ringvarrastega varem rohkem kokkupuudet olnud, kui aegajalt mõnele kampsunile kraed peale kududa. Millegipärast tundus ringselt kudumine kuidagi keeruline olevat - aga väga mõnus on!

Siit pilt minu pooleli olevast tööst:

Lähengi nüüd edasi kuduma:)

1 kommentaar:

Kadri ütles ...

Tere, Sircu!
See on väga huvitav, mis Sa käsile oled võtnud. Olen ka ise mõelnud, et tahaks hirmsasti raglaanõlga kududa, aga kuidagi ei oska. Hoia siis lugejaid kursis, kuidas Sul edeneb:)
Ma ei saagi pildi järgi hästi aru, et kas see on tõesti ülemine osa, mis Sul seal varrastel on? Ja kas käised õmbled ikka pärast juurde?