reede, oktoober 14

Triibukindad lillas ja rohelises



Muster: ise
Lõng: lambavillane kodustest varudest
Vardad: nr 1,25

Tahtsin kududa midagi värvilist ja lihtsat. Ja olemasolevatest lõngavarudest. Juba mõni aeg tagasi sai ostetud peenikesed kindavardad - nr 1,25 ja nr 1. Innustust sain Kristi käsitööblogist, kus ühed kindad kaunimad kui teised ja idee tihedatest vastupidavatest kinnastest hakkas loomulikult kohe meeldima. Mustri jaoks mul seekord energiat polnud, tahtsin et oleks stressivaba kudumine, kus võimalikult vähe vaja sõrmega kusagil järge ajada. Kuna aga ühetaolist pinda kududa on igav ja mulle värvilised asjad väga meeldivad, siis oligi lahendus lihtne - koome triibud!


Kõige peenemate varrastega ma alustada ei julgenud, seega valisin 1,25 mm. Oi, kui teravad need on! Sain küll soovituse vardaotsi veidi liivapaberiga nühkida, kuid mul hetkel liivapaberit käepärast polnud ja hakkasin kohe kuduma. Eks need vardaotsad kudumise käigus ka ükskord mõnusmakas kulu ja ma otsustasin, et koon siis esialgu lihtsalt äärmiselt ettevaatlikult. Sõrmeotsad said aga korralikult läbi torgitud ja kindaid lõpetades ei tahtnud ma mõeldagi, et peaksin kohe otsa veel midagi nende varrastega kuduma.


Teine mure oli see, et vardad kõveraks kippusid minema. Kudumist see nüüd küll oluliselt ei takista, sest ega kinnas sellevõrra kõveram tule:) Aga olin siiski üllatunud, ma arvasin et need peened vardad vähe tugevamad on. Võibolla on siin süüdi ka lõngavalik, sest villavahetuse aegadest pärit lambavillane lõng on  küllaltki kare ega jookse väga libedalt. Vahel vaja päris sikutada, et silmusest läbi saada.


Aga kinnastest endist ka - põhivärviks valisin lillad toonid. Kontrastiks sutsuke helerohelist ning randmeossa ka triibuke sinist. Taaskord avastasin, et värve ei pea sugugi palju olema, saavutamaks värvilist tulemust. Piisab ühest-kahest.


Ja tuleb tunnistada, kindad said tihedad. Kui kunagi julgust on, peaks mõne keerukama kindatöö ette võtma. Muhu raamat seisab riiulis ja ootab aega, et sealt mõni isend välja valida ja järgi proovida.

5 kommentaari:

Erin ütles ...

Võrratud värvid!

sircu ütles ...

Aitäh, Erru!

Maarit ütles ...

Kõigepealt pean ütlema, et ültemata tore, on siit blogist taas postitusi leida!!
Ja kindad on lahedad (ja kindlasti ka soojad, eks)! Ning mulle ka meeldivad need värvid.

Unknown ütles ...

Tere! Sooviksin Sinuga ühendust võtta, kuna äkki Sa oskad minu küsimusele vastata, kuna oled käsitöömaailmas tark. Kas saaksid oma e-maili jagada või kirjuta mulle: grrrish@gmail.com? :)

www.g-reveals.blogspot.com

sircu ütles ...

Aitäh Maarit!
Ja tere Grete! Tänan, aga ma ei tunne ennast sugugi nii targana kui võibolla välja paistab:) Ajan ise käsitööõpikutes hoolega järge ja kõige rohkem kasutan õppimiseks lihtsalt interneti.

Saatsin Sulle meili, aga kui Sul on küsimusi, võid vabalt ka siia kommentaaridesse kirjutada. Asjalik käsitööarutelu on siin alati teretulnud, millest võib abi olla teistelegi ja kui ei oska mina vastata, oskab ehk keegi teine.