teisipäev, jaanuar 29

Kindad, kindad, kindad

Ühel õhtul sõbra pool külas istudes oli mul ühtäkki silme ees justtäpselt selline kindapaar. Olin juba tegelikult mõnda aega mõtisklenud, kuidas teha ägedaid ja teistmoodi kindaid. Näiteks selliseid, mis oleksid kaunistatud vildiaplikatsioonidega.

Eks idee tekkis ikka sellest viimati kootud beebi kampsunist. Isegi materjal sai kõik sama valitud. Kuna tahtsin vildist lehed just masinaga peale õmmelda, siis pidin pisut nö. kinda anatoomia üle juurdlema. Ja sündisidki sellised klapiga kindad. Klapp on küll servadest nööbitud, kuid alumine serv on kinda külge õmmeldud. No et sõrmenukid kusagilt piiluma ei hakkaks.


Kui üks paar sai valmis, läks varrastele kohe järgmine. Teised lõngad, teised värvid. Ja mõttes on veel selliseid ja teistsuguseid... Kuna ma ilmselgelt ise kõiki neid kindaid ära kanda ei jõua, siis lähevad müüki. Lihtsalt nii mõnus on selliseid kindaid kududa, kus lased fantaasial lennata ja tulemus on kohe kiirelt näha. Kampsunite sekka meeldiv vaheldus:)


6 kommentaari:

Maarit ütles ...

Hästi ilusad kindad! Ja nööbid on ka imelised!

Kristi ütles ...

Väga vahvad kindad! Nööbid meeldivad mullegi :)

sircu ütles ...

Aitäh! See oli uskumatu õnn, et Abakhanis just selliseid nööpe leidus, mis selle lõnga nii hästi sobisid.

Helen ütles ...

Mmmm, kui mõnusad värvikombinatsioonid! Kuidas Sa need aplikatsioonid niimoodi ilusti õmmelda oled saanud kinnastele? Minu masin on küll väga kapriisne selliste asjade suhtes - kudumile ei saa ma midagi õmmelda, ilma et õmblused väga-väga koledad ei jääks....

sircu ütles ...

Aitäh, Helen! Ma ka algul kartsin, et ei saa õmmelda, aga masin ikka õmbles... Ma kunagi proovisin kahte kootud tükki omavahel masinal kokku õmmelda, aga seda ta tõesti ei teinud ära. Ma pole peale vildiaplikatsiooni muidugi midagi muud proovinud ka. Ei tea, kas võib masinast sõltuda (mul on Brother DS-140)? Õmblustald on ka täitsa tavaline, see mis kaasas oli...

Muide ühe vana nõukaaegse õmblusmasinaga õnnetus isegi kaks kootud lappi omavahel kokku õmmelda. See masin seisab praegu nurgas ja ootab remonti. Peaks vist ikka laskma korda teha.

Karin ütles ...

Maruvahvad ja pilkupüüdvad kindad! Sellised tõmbaks raudselt endale kätte.